NOTA! Questo sito utilizza "Cookie strettamente necessari" e "Cookie di Google Analytics".

Se non si modificano le impostazioni del browser, l'utente accetta. Per saperne di piu'

Approvo

Cookies

I "cookies" sono delle informazioni che vengono trasferite sull'hard disk del computer dell'utente da un sito web.
Non si tratta di programmi, ma di piccoli file di testo che consentono ai siti web di memorizzare le informazioni sulla navigazione effettuata dall'utente e di rendere tali informazioni accessibili nel corso della navigazione sul web ad opera di altri siti che utilizzino questo strumenti.
La maggior parte dei siti web utilizza i cookie poiché fanno parte degli strumenti in grado di migliorare l'esperienza di navigazione degli utenti. I cookie permettono ai siti web di offrire servizi personalizzati (per esempio, ricordare un accesso, conservare i prodotti nel carrello o mostrare contenuti importanti).
Ci sono diversi tipi di cookie: i cookie temporanei (o cookie di sessione) che si cancellano automaticamente con la chiusura del browser e i cookie permanenti che non vengono cancellati ma restano finché non vengono appositamente cancellati o fino alla data di scadenza definita dal sito stesso.
La maggior parte dei browser accetta i cookie automaticamente; l'utente, tuttavia, può disattivare i cookie dal proprio browser, ma in tal caso occorre ricordare che si potrebbero perdere molte funzioni necessarie per un corretto funzionamento del sito web.
Quanto ai cookies in concreto utilizzati in questo sito, essi sono limitati a quelli normalmente definiti come "Cookie strettamente necessari", in quanto essenziali per la navigazione dell'utente nel sito web e per l'utilizzo delle sue funzionalità come l'accesso ad aree protette del sito e senza i quali i servizi richiesti dall'utente, come fare un acquisto, non possono essere forniti, ed a quelli noti come Targeting Cookie o Cookie di pubblicità, che, diversamente dai primi, vengono utilizzati per inviare annunci mirati all'utente in base ai suoi interessi. Sono anche utilizzati per limitare il numero di volte in cui l'utente visualizza una pubblicità e per valutare l'efficacia della campagna pubblicitaria. I cookie memorizzano il sito web visitato dall'utente e tale informazione viene condivisa con terze parti quali gli inserzionisti.
I browser più comunemente in uso consentono comunque la disabilitazione anche di questo genere di cookies.
Per la disattivazione dei cookie è possibile consultando la guida del proprio browser.
Per maggiori informazioni su Google Analytics puoi consultare: https://www.google.it/intl/it/policies/technologies/types/

You're very afraid of repeatable quests and OSRS HD

11 Mesi 2 Giorni fa #61403 da Skyzhay
The first question about frequently do I play this sport, there should be an option of,"I am currently taking a rest." Which is fine. My main issue is that I suck at this game. I'm 1600 total but I am not overly efficient or combat focused so I have not bossed or completed master quests. So it did not give me an RuneScape 2007 Gold choice to say I really don't know when it came to those questions. So I set neutral which I think throws off the integrity of the answer. Also when you're talking about Jagex that I had no idea how to answer those questions. I really don't know anything about Jagex out the OSRS team which I believe is a comparatively small part of your company.

In addition, I wish I understood anything regarding your parent company MacArthur. They are a ghost at the World Wide Web. What's more, the only think I truly do know is that Jagex has pretty much given up on every match they have ever tried to earn outside of RuneScape. What the flying fuck did they do with MechScape/Stellar Dawn. Next was the question about prioritizing what I think you should come out having to maintain me as a paying member. There was no option for updating skills or saying I don't want you to concentrate on a few of those options in any way. Eventually for the query,"what would you think about customer support?" An alternative should be,"What customer support?"

With the direction this poll is attempting to drag people's opinions, I am very, very, very afraid. Repeatable quests, HD customers, once again hoping to push new abilities, etc.. No place to describe answers that need circumstance, such as satisfaction with Jagex's (non-existant) customer service or how much trust we place in them. Questions regarding how polling content functions specifically is frightening, provided Jagex's recent penchant for only forcing content that has failed multiple polls through as ethics upgrades.

Not to mention: Asking for people's favorite games, place of residence, employment status, and even their contact number is extremely inappropriate for this type of survey. Looks nakedly enjoy an attempt for gathering marketing data for sale. Editing this in now that I consider it more: The more I consider the phone number bit, the slimier it seems to be honest. We all know fully damn well that Jagex is not going to call anybody who answers this survey. Leading people to provide their personal information into a poll under the guise of"Wow you're so smart, maybe we will call you to your opinions on forthcoming stuff!" Is absolutely disgusting, and if anything else, I did not react intense enough.

The main answer I gave in this survey I wish to get around: The last decision on any content ought to be made with BOTH the community AND Jagex working together to generate content that is really worth adding to Runescape. Players have proven they'll vote yes to some fairly absurd shit (Watch the Tome debacle) at which Jagex needs to intervene and understand that asking was a mistake, even while Jagex has also demonstrated that when they forge ahead in their own it doesn't work out well for Buy Old School RuneScape Gold us either. Trying to frame this question since an either/or is leaving out a massive amount of nuance in the issue, which is something which applies to numerous issues discussed in the poll.


Si prega Accedi o Crea un account a partecipare alla conversazione.

10 Mesi 2 Settimane fa #65265 da Smith jonn
Hey, thanks for sharing it
Top Star Zone

Si prega Accedi o Crea un account a partecipare alla conversazione.

7 Mesi 4 Settimane fa #98310 da Smith jonn
Ok you can also explore out the different new things. These information are really awesome. You can also check [url=https://besthelmetcollection.com/best-welding-helmet/ Top Quality Helmets [/url] for more details.

Si prega Accedi o Crea un account a partecipare alla conversazione.

7 Mesi 4 Settimane fa #98312 da Smith jonn

Smith jonn ha scritto: Ok you can also explore out the different new things. These information are really awesome. You can also check Top Quality Helmets for more details.

Si prega Accedi o Crea un account a partecipare alla conversazione.

6 Mesi 2 Settimane fa #114531 da houfmanaiden
This post is very simple to read and appreciate without leaving any details out. Great work! ole777 app

Si prega Accedi o Crea un account a partecipare alla conversazione.

4 Mesi 3 Giorni fa #143271 da Nishaknapp02
Thanks, heaps again for the tips, I always come to your website looking for updates and new posts. We as working in Search engine optimization it helps us a lot that you're giving us so many opportunities in our line. And it gave us knowledge and points at the same time. I hope you lead on the right path. The Best Online Baccarat Strategy Tips to Help You Win

Si prega Accedi o Crea un account a partecipare alla conversazione.

Accedi

or

Facebook